Zamiast dziewięciu meczów wyzwania kreatywne

Biuro Prasowe Fortuna 1 Liga tekst , zdjęcie

Kluby pierwszoligowe we współpracy z sponsorem tytularnym rozgrywek- Zakładami Bukmacherskimi Fortuna przygotowały substytut emocji meczowych. Kibice pomagali swoim drużynom w rywalizacji… w popularną grę państwa-miasta. Wszystko rozgrywało się na profilach klubów na Facebooku, a w samą akcję włączeni zostali również ich sympatycy.​

Oprócz standardowych kategorii pojawiły się też te stricte powiązane z piłkarskim światem jak chociażby reprezentant Polski, nazwa klubu czy “na stadionie”. Co ciekawe kreatywnych odpowiedzi nie brakowało, a sama rywalizacja była bardzo zacięta. Kibice wspierali swoje drużyny przesyłając propozycję haseł zaczynających się od, odsłanianych w trakcie trwania gry, liter. Wszystkim zależało na tym, by żadna z pozostałych siedemnastu drużyn nie miała takiej samej odpowiedzi stąd uwzględnienie takich propozycji np. dyscypliny sportowej jak: toczenie sera, teqball, enduro czy mallakhamb. Pełna mobilizacja w szeregach klubów i świetna zabawa – tak możemy podsumować nietypową rywalizację wpisującą się w zasadę #ZostańwDomu.

Na czele klasyfikacji uplasował się… GKS Bełchatów z 810 punktami. Drugie miejsce zajęły ex aequo Miedź Legnica oraz Puszcza Niepołomice (795 punktów). Stawkę zamknęły Radomiak, Bruk-Bet Termalica oraz Sandecja Nowy Sącz.

Zwycięzcom gratulujemy, a wszystkim uczestnikom dziękujemy za wspólną zabawę! Po raz kolejny udowodniliście, że hasło #PierwszaLigaStylŻycia to nie jest przypadek.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*