reklama

Usiedli, by rozmawiać o bieganiu. Organizatorzy największych biegów w Polsce też ruszą na trasę

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Usiedli, by rozmawiać o bieganiu. Organizatorzy największych biegów w Polsce też ruszą na trasę - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
7
zdjęć

Udostępnij na:
Facebook
Lekka atletykaChociaż na co dzień ich życie wypełnia bieganie, to przyjechali do Poznania, by na chwilę usiąść. I porozmawiać o profesjonalizacji imprez biegowych. To hasło przewodnie X Ogólnopolskiej Konferencji Biegowej zorganizowanej przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Uczestnicy długo bez ruchu nie wytrzymają. W planie konferencji jest wieczorny bieg dookoła Jeziora Maltańskiego.
reklama

To jubileuszowa, dziesiąta edycja Ogólnopolskiej Konferencji Biegowej. Przez dwa dni jej uczestnicy wezmą udział zarówno w sesjach wspólnych, jak i węższych panelach tematycznych.

Przed organizatorami wydarzeń biegowych stoi wiele wyzwań. Dynamiczny rozwój narzędzi sztucznej inteligencji, wpływ aktywności sportowej na środowisko naturalne to kwestie, których nie możemy pomijać przygotowując bieg czy festiwal biegowy. Jeśli dodamy do tego udział kobiet w imprezach biegowych, to widzimy, że tegoroczna edycja porusza bardzo aktualne tematy

– mówi Łukasz Miadziołko, dyrektor Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji, który jest jednocześnie jednym z panelistów tegorocznej konferencji.

Możliwość wymiany doświadczeń z osobami organizującymi największe biegi w Polsce, ale i te mniejsze, lokalne kolejny raz przyciągnęła do Poznania dużą grupę osób. W tym gronie są m.in.: Marek Tronina - dyrektor Maratonu Warszawskiego, Ewa Paciorek – podcasterka, promotorka aktywnego trybu życia, eksperci z Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, prof. Zygmunt Waśkowski z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, czy olimpijka Patrycja Wyciszkiewicz.

reklama

W pierwszym dniu konferencji pojawiła się m.in. tematyka związana ze strategiami marketingowymi stosowanymi przez środowisko biegowe, bo przecież impreza biegowa to produkt marketingowy. Trzeba umieć nim zarządzać i umieć go "sprzedać". Zwracano uwagę na rozwój technologii, za którymi organizatorzy wydarzeń biegowych powinni podążać. W części warsztatowej pracowano m.in. nad sposobami zachęania do udziału w wydarzeniach nie tylko biegaczy, ale także osób im towarzyszących oraz kibiców. 

Ciekawymi tematami okazały się także: wykorzystanie sztucznej inteligencji w organizacji imprez biegowych oraz marketing myopia, czyli koncepcja, by skupiać się na długoterminowym zaspokajaniu potrzeb klientów/biegaczy, a nie na krótkoterminowym zwiększaniu zysków. 

reklama

Podczas konferencji będzie także miejsce na rywalizację sportową. Wieczorem uczestnicy wydarzenia wezmą udział w biegu dookoła Jeziora Maltańskiego. 

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama