reklama

Miasto Poznań partnerem Warty. To oznacza, że wcześniej nim nie było?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: materiały prasowe Warta Poznań S.A.

Miasto Poznań partnerem Warty. To oznacza, że wcześniej nim nie było? - Zdjęcie główne

foto materiały prasowe Warta Poznań S.A.

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożnaWarta Poznań S.A. ogłosiła nowego oficjalnego partnera klubu. Dzięki podpisanej umowie logotyp partnera trafi na koszulki meczowe. Tym partnerem zostało ... Miasto Poznań. Czy to oznacza, że do tej pory nim nie było?
reklama

Współpraca jest wynikiem podpisanej z Wartą umowy dotacyjnej, na mocy której Miasto przekaże spółce 500 tysięcy złotych. Pieniądze pochodzą z konkursu "Udział czołowych zespołów poznańskich w grach zespołowych w rozgrywkach ligowych w sezonie 2024/2025". Rozstrzygnięcie konkursu nastapiło już dwa miesiące temu, pisaliśmy o tym TUTAJ.

Już wtedy tłumaczono dlaczego Warta Poznań S.A. wsparcie z tej puli otrzymała teraz, a nie otrzymywała w poprzednich latach.

Z tej puli pieniędzy nie otrzymują kluby piłkarskie grające na najwyższym poziomie rozgrywek. W tym roku Warta spadła do 1. ligi, dlatego mogła ubiegać się o dotację. Wróciliśmy więc do stanu sprzed kilku lat, kiedy Warta nie grała w Ekstraklasie
- tłumaczył Maciej Piekarczyk, pełniący obowiązki dyrektora Wydziału Sportu Urzędu Miasta Poznania. 

reklama

Tyle, że zespoły z Poznania grające w ligach zawodowych, czyli nie otrzymujące dotacji ze wskazanej puli też z Miastem współpracują. Tak jest choćby w przypadku Lecha, czy PSŻ-u. Najwyraźniej w przypadku Warty takiego partnerstwa nie było...

Przedstawiciele klubów z największymi dotacjami, a Warta w tej grupie jest, 20 sierpnia pojawili się w Urzędzie Miasta na uroczystym podpisaniu umówu. Z Warty nikogo jednak na tym spotkaniu nie było. 

Obowiązki

Dotacja oznacza dodatkowy zastrzyk do budżetu Warty S.A., ale też i dodatkowe obowiązki, ponieważ klub będzie zobowiązany do jej rozliczenia, zgodnie ze złożoną ofertą w konkursie ofert, a także informowania o wsparciu samorządu stosując się do zapisów zawartej umowy.

Bardzo się cieszymy, że możemy powitać miasto Poznań w gronie naszych partnerów, wśród których znajduje się już wiele poznańskich marek. To dobrze, że Poznań postrzega Wartę jako ważny punkt w sportowym krajobrazie miasta. Gra z logotypem Poznania na koszulkach ma dla nas znaczenie symboliczne: podkreśla, skąd jesteśmy i gdzie - w kontekście infrastruktury sportowej i rozgrywania meczów - mamy zamiar niebawem wrócić

reklama

– powiedział Artur Meissner, prezes Zarządu Warta Poznań S.A.

Logo na koszulkach znów jest

W koszulkach z logo Poznania piłkarze Warty wystąpili po raz pierwszy w czasie meczu Zielonych z Górnikiem Łęczna w miniony weekend. Oprócz koszulek meczowych pierwszej drużyny, logotyp Miasta pojawi się także na materiałach takich jak billboardy, plakaty, ścianki sponsorskie, bilety, programy meczowe, banery, bandy dookoła boiska. W ramach umowy, Warta jest także zobowiązana do przeprowadzenia zajęć piłkarskich dla uczniów klas sportowych w poznańskich szkołach.

Umowa została podpisana we wrześniu, a wydatkowanie środków zaplanowane jest na rok 2024 i 2025.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Sportowy Poznań Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama