Od połowy 2023 roku sponsorem strategicznym Lecha Poznań jest Superbet. Logo firmy zajmującej się zakładami bukmacherskimi znajduje się na froncie trykotów Kolejorza, co nie jest zgodne z przepisami obowiązującymi na Islandii. Z tego powodu lechici wystąpią w środowy wieczór w koszulkach z logiem Superscore - aplikacji należącej do Superbet, oferującej wyniki na żywo, statystyki czy informacje o transmisjach.
- Superscore to nie jest kolejna globalna aplikacja z wynikami. To produkt, który powstał z myślą o polskim kibicu: tym, który śledzi Ekstraklasę, Ligę Mistrzów, ale też interesuje się rozgrywkami swojej lokalnej drużyny z IV ligi. Naszą misją jest być jak najbliżej kibica i jego potrzeb. Relacjonować wydarzenia nie tylko z wielkich stadionów, ale też z tych mniejszych, gdzie często zaczyna się pasja do futbolu - mówi Head of Content & Sponsorship Superscore Polska, Marcin Bratkowski.
Co ciekawe, to nie pierwsza sytuacja, w której Lech Poznań nie może zagrać w trykotach z logiem swojego partnera strategicznego. Podczas europejskiej przygody Kolejorza w sezonie 2022/23, w niektórych spotkaniach wyjazdowych lechici występowali z logiem organizacji CukierAsy, działającej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży z cukrzycą typu 1.
Lech Poznań zmierzy się z Breidablikiem w środę, 30 lipca. Pierwszy gwizdek szwedzkiego arbitra Adama Ladebacka wybrzmi o godzinie 20:30 czasu polskiego.
Komentarze (0)