reklama

Zmiany we władzach Lecha Poznań

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: archiwum/materiały prasowe KKS Lech Poznań

Zmiany we władzach Lecha Poznań - Zdjęcie główne

foto archiwum/materiały prasowe KKS Lech Poznań

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożna Od dwóch dni Rada Nadzorcza KKS Lech Poznań pracuje w zmienionym składzie. Powołano do niej dwie nowe osoby, jedna przestała pełnić dotychczasową funkcję. Przewodniczącym pozostał Jacek Rutkowski.
reklama

Zmienay w Radzie Nadzorczej KKS Lech Poznań zostały zatwierdzone w poniedziałek. Powołano do niej dwie osoby, które nigdy wcześniej nie zasiadały w strukturach Rady Lecha Poznań. To Tomasz Kobierski - prezes Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz  profesor medycyny Robert Juszkat - szef katedry radiologii Uniwersytetu Medycznego.

W Radzie Nadzorczej KKS-u nie ma już Marcina Bilika, który w ubiegłym roku przestał być wiceprezesem ds. operacyjnych Grupy Amica. 

Rada Nadzorcza KKS Lech Poznań:

  • Jacek Rutkowski - przewodniczący
  • Maja Rutkowska - współwłaścicielka Lecha Poznań
  • Tomasz Rynarzewski - ekonomista, profesor Instytutu Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 
  • Michał Rakowski - finansista, Członek Zarządu ds. Finansowych i Zasobów Ludzkich Grupy Amica
  • Tomasz Kobierski - prezes Międzynarodowych Targów Poznańskich
  • Robert Juszkat - profesor medycyny, szef katedry radiologii Uniwersytetu Medycznego

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama