Do bardzo ciekawego zakładu doszło pomiędzy klubem a Kotłem. Kibice z tej trybuny weszli w umowę z Lechem: jeśli kibice z tamtej trybuny zakupią ponad 3000 karnetów, to Lech dorzuci się znacząco do opraw meczowych. To nie lada motywacja dla najbardziej zagorzałych kibiców. Na razie sprzedano około 700 karnetów w tej strefie, ale tempo rośnie.
Dodajmy, że 1000 karnetów trafiło już do kibiców z maksymalną zniżką lojalnościową (-20%), a kolejnych 500 do osób, które od co najmniej dwóch lat ich nie kupowały. Dużym zainteresowaniem cieszy się także model subskrypcyjny, uruchomiony po raz kolejny. W ciągu pierwszych 24 godzin wykupiło go ponad 100 osób - to wyraźnie lepszy rezultat niż rok wcześniej.
Średnia frekwencja na Enea Stadionie w minionym sezonie sięgnęła niemal 29 tysięcy widzów i wiele wskazuje na to, że taki wynik zostanie utrzymany. Od samego początku sezonu lechitów czekają ważne mecze. Oprócz rywalizacji w PKO BP Ekstraklasie, Lech zmierzy się z Legią Warszawa w Superpucharze Polski, zagra w europejskich pucharach i Pucharze Polski.
Komentarze (0)