Kolejne wyróżnienia dla Kolejorza
Sportowy i organizacyjny potencjał Lecha Poznań został po raz kolejny dostrzeżony przez kapitułę Plebiscytu. Wyróżnienia otrzymali: Piotr Rutkowski i Karol Klimczak - prezesi Lecha Poznań, Marcin Grotkiewicz - dyrektor ds. B2B oraz Hospitality, Marcin Rajczak - Senior Graphic Designer z działu marketingu klubu.Jak podkreślają organizatorzy, nagrody są wyrazem uznania dla zaangażowania, profesjonalizmu i wkładu w rozwój rynku sportowo-biznesowego w Polsce. Kapituła doceniła zwłaszcza inicjatywy marketingowe, kampanie komunikacyjne oraz działania promocyjne, które w ostatnich dwunastu miesiącach wyróżniły Lecha Poznań na tle innych organizacji sportowych w kraju. Szczególne uznanie wzbudziła praca Marcina Rajczaka, którego projekty graficzne kibice Kolejorza mogą oglądać na co dzień - zarówno w mediach społecznościowych i na stronie internetowej klubu, jak i na ulicach miasta, gdzie promowane są mecze rozgrywane na Enea Stadionie.
Rajczak odebrał swoją nagrodę podczas wtorkowej gali Kongresu SBP. Dla Lecha Poznań to już kolejna edycja Plebiscytu, w której wyróżniono osoby związane z klubem.
Ewelina Sterczewska - urodzona liderka i twarz tenisa w Poznaniu
Piątą przedstawicielką poznańskiego sportu w tegorocznym plebiscycie została Ewelina Sterczewska, managerka i dyrektorka zarządzająca Parku Tenisowego Olimpia. Otrzymała ona tytuł Liderki Sport Biznes Polska 2025, przyznawany osobom wyróżniającym się wizją, profesjonalizmem i pasją w rozwijaniu branży sportowej.
Kapituła doceniła Ewelinę Sterczewską za innowacyjność oraz umiejętne łączenie świata sportu i biznesu. Wyróżnienie to jest efektem kilkuletnich, konsekwentnych działań i budowania unikatowego modelu funkcjonowania Parku Tenisowego Olimpia - klubu, który stał się jednym z najlepiej rozwijających się ośrodków tenisowych w Polsce.
- Kongres Sport Biznes Polska to wydarzenie, które realnie wspiera rozwój branży sportowej i zbliża ją do świata biznesu. Dla osób na co dzień realizujących projekty w tym obszarze to doskonała okazja, by budować relacje z markami angażującymi się w sponsoring sportowy. Rola liderów w tej przestrzeni polega dziś na inspirowaniu kolejnych podmiotów sportowych do rozwoju i tworzeniu mostów pomiędzy sportem a biznesem - udowadniając, że coraz więcej organizacji potrafi sprostać oczekiwaniom partnerów, a sam sport to nie tylko emocje, ale także skuteczna platforma marketingowa - mówi w rozmowie z nami Ewelina Sterczewska.
Sukces jest nierozerwalnie związany z dynamicznym rozwojem Parku Tenisowego Olimpia. Klub realizuje kompleksowy Plan Rozwoju 2023–2027, który obejmuje inwestycje infrastrukturalne, działania szkoleniowe i współprace biznesowe. Do najważniejszych inicjatyw należą:
- organizacja jubileuszowej, 30. edycji turnieju Enea Poznań Open o randze ATP Challenger 100,
- rozwój infrastruktury sportowej i budowa nowych hal tenisowych z wykorzystaniem technologii OZE,
- utworzenie Pho3nix Team – elitarnego programu szkoleniowego dla najbardziej utalentowanych młodych tenisistów,
- partnerstwo z marką Wilson, zakończone przyznaniem Parkowi tytułu „Partner Platinum”.
- Klub od kilku lat buduje swoją silną markę, ale chce być klubem umiejętnie odnajdującym się w sytuacji, stąd konieczność antycypacji i budowania organizacji stale uczącej się i rozwijającej – dodaje managerka Parku Tenisowego Olimpia.
Park Tenisowy Olimpia łączy tradycję z nowoczesnością, kładąc nacisk na edukację sportową dzieci, ekologię i równowagę psychiczną młodych zawodników. To właśnie te wartości sprawiają, że klub z Poznania staje się wzorem dla innych organizacji sportowych w kraju.
- Park Tenisowy Olimpia to przede wszystkim zaangażowani ludzie, którym mam przyjemność przewodzić i dawać wsparcie, ale sama mam poczucie otrzymywania wsparcia. Nie byłoby tego wyróżnienia, gdyby nie wyartykułowana wizja i systematyczne jej wdrażanie. Nagrody to przyjemna część tego obrazka, jednak sukces bierze się z wielu rutynowych procesów, które jak na treningu trzeba systematycznie powtarzać - powiedziała Ewelina Sterczewska.
Komentarze (0)