Do grona sponsorów Warty Poznań dołączyła firma bukmacherska Lebull, która współpracuje także z CD Santa Clara - klubem występującym w najwyższej klasie rozgrywkowej w Portugalii. W ramach umowy z Wartą Lebull będzie mógł: eksponować logo na spodenkach pierwszej drużyny i koszulkach treningowych podczas zimowego zgrupowania, znajdować się na nośnikach reklamowych podczas meczów domowych Warty (w tym reklamach wielkoformatowych na stadionie, ściankach sponsorskich, a także banerach statycznych jak i bandach LED wokół boiska), promować się w mediach społecznościowych i na stronie www klubu. Sponsor jak również i klub planują także organizowanie konkursów i atrakcji dla kibiców Warty Poznań. Dzięki aktywności sponsora Zielonym udało się zrealizować, do spółki z firmą TedGifted, zimowy obóz przygotowawczy w Cetniewie
- Współpraca z klubem sportowym, który promuje zdrowy tryb życia i jest silnie związany z miastem Poznań, stanowi naturalne przedłużenie naszej misji. Warta to klub, który ma silną tożsamość, pasjonujących kibiców i ponad stuletnią historię, do której trzeba mieć ogromny szacunek. Jako firma zależy nam na partnerstwach z organizacjami, które posiadają taką samą pasję, dążenie do rozwoju i osiągania kolejnych celów, ale także mają na względzie szeroko pojętą działalność charytatywną oraz wspieranie osób z ambicjami. Warta Poznań, z jej zaangażowaniem na rzecz społeczności lokalnej, promowaniem młodych talentów i organizowaniem licznych inicjatyw, doskonale odpowiada naszym wartościom — mówił Grzegorz Koźmicki, Prezes Zarządu Grupy Wille Miejskie.
Również poznańska grupa Wille Miejskie będzie wspomagać w tym sezonie Zielonych, a ich umowa potrwa do końca grudnia 2025 roku. Wsparcie nowego sponsora będzie można zauważyć w działaniach contentowych w social mediach (YouTube, Instagram, Facebook i TikTok). Grupa będzie również uczestniczyła w konkursach i aktywnościach dla kibiców. Ponadto logotyp sponsora pojawi się także w tradycyjnych działaniach marketingowych oraz na bandach LED stadionu w Grodzisku Wielkopolskim.
- Cieszymy się, że Lebull wybrał Wartę Poznań na swojego pierwszego piłkarskiego partnera w Polsce. Liczymy, że nasza współpraca przyniesie korzyści obu stronom i będzie pozytywnie odbierana przez naszych kibiców. Wspólnie chcemy tworzyć ciekawe inicjatywy, w które zaangażujemy społeczność nie tylko poznańskiej Warty! – skomentował Jan Jezierski, Dyrektor Sprzedaży Warta Poznań S.A.
Zaangażowanie nowych sponsorów to dobry sygnał dla piłkarzy Warty. Dodatkowe wsparcie finansowe powinno rozwiązać problem "poślizgów" przy wypłatach, o których wspominał kapitan Zielonych - Jakub Kiełb. Do tej pory Warta Poznań nawiązała lub przedłużyła współpracę m.in. z dziesięcioma innymi sponsorami.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.