W minionym sezonie Lech Poznań zdobył swój 9. tytuł mistrzowski. Przez całą kampanię drużyna Nielsa Frederiksena mogła liczyć na wsparcie kibiców i nie inaczej będzie w nadchodzącym sezonie. Kilka dni temu klub poinformował, że sprzedał już ponad 10 tysięcy karnetów. Liczba ta zawiera wejściówki całosezonowe, na rundę i subskrypcje. Dla porównania, w zeszłym roku karnety na spotkania "Kolejorza" nabyło 5800 kibiców.
Ile karnetów sprzedały pozostałe kluby z PKO BP Ekstraklasy?
Jak Lech prezentuje się pod tym względem na tle innych polskich drużyn? Jest drugi. Bezapelacyjnym liderem w rankingu jest Widzew Łódź, który sprzedał ok. 14 600 karnetów. Żaden inny klub nie jest nawet w stanie zbliżyć się do łódzkiej ekipy. Na trzeciej pozycji znajduje się Jagiellonia Białystok z ponad ośmioma tysiącami karnetów. W nadchodzącym sezonie "Duma Podlasia" oprócz rywalizacji w Ekstraklasie, będzie również walczyć o udział w Lidze Konferencji Europy. Top 5 uzupełniły GKS Katowice (ok. 7 000 sprzedanych karnetów) i Pogoń Szczecin (ok. 5 200 sprzedanych).
Na ten moment trudno wskazać beniaminka z największą sprzedażą karnetów, ponieważ Bruk-Bet Termalica Nieciecza nie opublikowała żadnych danych w tej kwestii. Jeśli chodzi o sympatyków Arki Gdynia, to nabyli oni ok. 2 200 takich wyjściówek, co plasuje ich na 11. miejscu w zestawieniu. Z kolei kibice Wisły Płock wykupili ok. 830, co jest 14. wynikiem.
Ranking sprzedaży karnetów klubów z PKO BP Ekstraklasy na dzień 30 czerwca 2025 roku
- Widzew Łódź - ok. 14 600
- Lech Poznań - ok. 10 300
- Jagiellonia Białystok - ok. 8 100
- GKS Katowice - ok. 7 000
- Pogoń Szczecin - ok. 5 200
- Górnik Zabrze - ok. 4 400
- Raków Częstochowa - ok. 3 300
- Cracovia - ok. 2 700
- Motor Lublin - ok. 2 500
- Korona Kielce - ok. 2 300
- Arka Gdynia - ok. 2 200
- Legia Warszawa - ok. 1 800
- Lechia Gdańsk - ok. 1 500
- Wisła Płock - ok. 830
- Piast Gliwice - brak danych
- Zagłębie Lubin - brak danych
- Termalica Nieciecza - brak danych
- Radomiak Radom - brak danych
Komentarze (0)