reklama

Limitowana koszulka Lecha Poznań może wrócić do sprzedaży. Klub reaguje na ogromne zainteresowanie

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Lech Poznań

Limitowana koszulka Lecha Poznań może wrócić do sprzedaży. Klub reaguje na ogromne zainteresowanie - Zdjęcie główne

Lech Poznań rozważa ponowną sprzedaż czwartej koszulki | foto Lech Poznań

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożnaLimitowana, czwarta koszulka Lecha Poznań, która do sprzedaży trafiła w piątek i rozeszła się błyskawicznie już pierwszego dnia, może ponownie pojawić się w oficjalnym sklepie Kolejorza. O szczegółach w poniższym artykule.
reklama

Koszulki rozeszły się jak ciepłe bułeczki

Nowa, limitowana koszulka Lecha Poznań, inspirowana złotym sztandarem obecnym w klubie od końcówki lat 50., może wkrótce ponownie trafić do sprzedaży. Choć do oficjalnej oferty trafiła dopiero w piątek o godzinie 12:00, zainteresowanie przerosło wszelkie oczekiwania. Kibice już na starcie zderzyli się z przeciążonym systemem sprzedaży online, który błyskawicznie odmówił posłuszeństwa.

reklama
Rozwiń

W efekcie jedyną realną opcją zakupu okazały się sklepy stacjonarne, gdzie koszulki znikały w ekspresowym tempie.

Niestety, część osób postanowiła wykorzystać sytuację, kupując po kilka egzemplarzy, by następnie odsprzedawać je z dużym zyskiem. Limitowane koszulki szybko pojawiły się na portalach takich jak OLX czy Vinted, a ceny sięgały nawet 14 tysięcy złotych.

Rozwiń

Lech reaguje: „Będziemy wsłuchiwać się w głosy kibiców”

W obliczu ograniczonej dostępności i nieuczciwych praktyk odsprzedaży, głos zabrał rzecznik prasowy Lecha Poznań, Adrian Gałuszka. Na platformie X (dawniej Twitter) napisał

Rozwiń

Słowa rzecznika dały kibicom iskierkę nadziei, że limitowany model może jeszcze wrócić do sprzedaży - choć nie wiadomo w jakiej formie. W sieci natychmiast pojawiły się pomysły, jak klub mógłby rozwiązać tę sytuację. Dziennikarze i kibice apelują, by znaleźć kompromis między ekskluzywnością pierwotnej edycji a chęcią umożliwienia zakupu większej liczbie kibiców. Dziennikarz TVP Sport, Radosław Laudański, zaproponował na platformie X:

Rozwiń

Takie rozwiązanie mogłoby pogodzić obie strony - zachowując wyjątkowość oryginalnej serii, a jednocześnie dając szansę kolejnym kibicom na zdobycie jednej z najpiękniejszych koszulek w historii klubu.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo