reklama

Mecz Warty Poznań oglądali siedząc w ... jacuzzi

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: materiały prasowe KPlus/agency

Mecz Warty Poznań oglądali siedząc w ... jacuzzi - Zdjęcie główne

foto materiały prasowe KPlus/agency

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożnaNietypowy „sektor relaksu” stanął na stadionie w grodzisku Wielkopolskim podczas meczu 12. kolejki pomiędzy Wartą Poznań i Miedzią Legnica. Kibice oglądali spotkanie siedząc w ... jacuzzi. To jedna z akcji promocyjnych tytularnego sponsora rozgrywek 1. ligi.
reklama

 
Projekt testowany był już na kilku stadionach w 9. kolejce Betclic 1. Ligi, a w ten weekend oficjalnie wystartował. Jacuzzi pojawi się nie tylko na stadionie w Grodzisku Wielkopolskim - skorzystają z niego również fani Stali Stalowa Wola podczas meczu ze Stalą Rzeszów oraz Podbeskidzia w derbowym spotkaniu z Rekordem Bielsko-Biała (Betclic 2. Liga).
 
Miejsce w nietypowym sektorze relaksu zdobyć można w konkursie w mediach społecznościowych klubu-gospodarza. Zwycięzca razem z zaproszonymi gośćmi otrzymuje do dyspozycji nie tylko jacuzzi, ale również prywatny namiot z przekąskami i napojami. Z atrakcji korzystać można przez połowę meczu.
 
Co więcej, w jacuzzi można spotkać znaną osobistość. W Grodzisku Wielkopolskim fani spędzili czas z YouTuberem - Zwykłym Kibicem. W Stalowej Woli zwycięzcom towarzyszyć będzie dziennikarz Michał Pol, a w Bielsku-Białej - aktor i prezenter znany z parodiowania gwiazd, Damian Bąbol. To kolejny ciekawy projekt tytularnego sponsora rozgrywek.
 
Zorganizowaliśmy największą w Polsce bitwę freestyle’ową. Uruchomiliśmy dom produkcyjny Betclic Studios i we współpracy z utalentowanymi twórcami dostarczamy nagradzane filmy dokumentalne o interesujących ludziach i zjawiskach. Wspólnie z Ruchem Chorzów przeprowadziliśmy zbiórkę krwi, na którą można było dojechać darmowym transportem publicznym wypełnionym niebieskimi kroplówkami, podkreślając przywiązanie klubu do miasta. Lubimy rzeczy niestandardowe, dlatego akcja z jacuzzi świetnie wpisuje się w nasze DNA. A to dopiero początek ciekawych działań w ramach sponsoringu Betclic 1., 2. i 3. Ligi
 
– powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.
 

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo