O pozyskaniu praw do transmisji 1. oraz 2. ligi przez TVP dowiedzieliśmy się już w październiku ubiegłego roku. Z kolei niecały miesiąc temu została ogłoszona współpraca z marką Betclic, która została sponsorem tytularnym zarówno 1. jak i 2. ligi. Wczoraj odbyło się spotkanie PZPN-u oraz wspomnianych partnerów na temat planów transmisji tych rozgrywek.
Wszystkie mecze będzie można obejrzeć bez opłat
Od początku nadchodzącego sezonu 2024/2025 kibice będą mieli możliwość oglądania swoich ulubionych pierwszoligowych zespołów za darmo w serwisie internetowym TVPSPORT.pl oraz w aplikacji. Cztery wybrane spotkania każdej kolejki będą także pokazywane w telewizji: trzy na antenie TVP Sport oraz jeden na TVP3. Telewizja Polska zrealizuje również transmisje z meczów Betclic 2. Ligi. Chodzi o 173 spotkania w każdym z trzech najbliższych sezonów.
Co ważne, jeżeli mecz nie będzie transmitowany przez TVP, klub (gospodarz tego meczu) będzię mógł sam zrealizować trasmisję. Musi jednak spełniać ona konkretne wymogi techniczne. Wszystkie spotkania transmitowane przez Telewizję Publiczną będzie można obejrzeć też w aplikacji Betclic. PZPN chce w ten sposób promować polskie rozgrywki.
Jednym z podstawowych zadań Polskiego Związku Piłki Nożnej jest organizacja życia piłkarskiego w Polsce oraz stwarzanie jak najlepszych warunków dla popularyzacji i rozwoju dyscypliny. Współpraca pomiędzy PZPN, firmą Betclic oraz Telewizją Polską to historyczny krok na rzecz dalszej profesjonalizacji rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi oraz Betclic 3. Ligi. Firma Betclic zapewni wsparcie finansowe aż 108 drużynom w każdym sezonie obowiązywania umowy. To wielka szansa rozwojowa dla tych zespołów. Zaangażowanie Telewizji Polskiej znacząco podniesie prestiż rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi oraz korzystnie wpłynie na wartość marketingową klubów, których mecze będzie można śledzić zarówno w telewizji, jak i za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji mobilnej
- przyznał Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN-u.
Na tej współpracy zyska Warta Poznań
Większe fundusze od nowego sponsora tytularnego oznaczają również większy zastrzyk finansowy dla Warty Poznań, która w nowym sezonie będzie grać na zapleczu Esktraklasy. Z kolei w Betclic 2. Lidze będziemy śledzić poczynania KKS-u Kalisz. Rozważane są także transmisje wyselekcjonowanych meczów Betclic 3. Ligi. Co interesujące, firma Betcic planuje zamontować na wybranych meczach przy linii bramkowej jacuzzi. Wówczas osoby, które wygrają organizowany przez tę firmę konkurs, będą mogli z tej nietuzinkowej perspektywy obejrzeć dane spotkania.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.