reklama

Hitowe koszulki Lecha Poznań wracają do sprzedaży! Resellerzy obejdą się smakiem

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: lechpoznan.pl

Hitowe koszulki Lecha Poznań wracają do sprzedaży! Resellerzy obejdą się smakiem - Zdjęcie główne

Kibice Lecha Poznań będą mieli okazję kupić hitowe koszulki z dodatkowej puli. | foto lechpoznan.pl

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Piłka nożnaKibice Lecha Poznań oszaleli na punkcie koszulek z nowej kolekcji "Ale złoto". Sklep Kolejorza przy Bułgarskiej przeżywał w miniony piątek prawdziwe oblężenie. Nie wszyscy kibice zdołali jednak zakupić wyjątkowe trykoty. Władze klubu, świadome tego problemu, uruchomiły dodatkową sprzedaż, dzieląc się szczegółami w tym zakresie.
reklama

Zainteresowanie koszulkami Lecha przebiło najśmielsze oczekiwania

Pierwotnie do sprzedaży trafiły symboliczne 1922 koszulki. Ich złote barwy nawiązywały do klubowego sztandaru. W dodatku posiadały na piersi stary herb klubu, widniejący również na sztandarze. Do koszulek dołączany był również proporczyk i certyfikat, co tylko podkreślało prestiż.

reklama

Lech Poznań odniósł ogromny sukces komercyjny, ale nie wszyscy kibice, którzy chcieli w miniony piątek kupić koszulkę zdołali ją faktycznie pozyskać. Sklep stacjonarny przeżywał prawdziwe oblężenie, a serwy strony internetowej zostały przeciążone. Wszystkie sztuki rozeszły się w kilka godzin! Frustrację potęgował też fakt, że niektórzy klienci kupowali je w ogromnych ilościach, by potem windować ich ceny na platformach sprzedażowych. Tzw. resellerzy z pewnością liczyli, że nie wróci ona do sprzedaży, co tylko zwiększy ich wartość, ale przedstawiciele Kolejorza zniweczyli ich plany.

Klub błyskawicznie zareagował na ogromną popularność koszulek z kolekcji "Ale złoto". We wtorkowy wieczór poinformowano, że zostanie wypuszczona druga seria trykotów, lecz bez proporczyka i certyfikatu.

reklama
Rozwiń

Przedstawiciele klubu informują o szczegółach zakupu trykotów

Już dziś, 15 października na stronie sklep.lechpoznan.pl zostanie uruchomiony preorder, który będzie równocześnie jedynym sposobem na to, by zakupić specjalną koszulkę. Jej cena wyniesie 399 złotych, a preorder w formie przedpłaconego vouchera na 100 złotych będzie dostępny przez siedem dni - do 22 października. Będzie on kluczowy przy realizacji zamówienia, uzupełnienia szczegółów dostawy oraz ewentualnej personalizacji, gdy koszulki będą już dostępne do odbioru.

Cykl produkcyjny zakłada, że pojawią się w sprzedaży pod koniec stycznia lub na początku lutego 2026 roku. Jest to związane z tym, że są one zamawiane we Włoszech.

Lech Poznań pokazuje, że umie w marketing

Kolekcja "Ale złoto" to dobitny przykład tego, jak świetnie Lech Poznań radzi sobie na polu marketingowym. Wcześniej wielkim sukcesem okazała się akcja związana z prezentami dla braci Gallagher z zespołu "Oasis" o czym więcej pisaliśmy TUTAJ.

Nie bez przyczyny wielkopolski klub znalazł się w ścisłej czołówce przychodów z merchandisingu w poprzednim sezonie. Jak wyliczył portal "Grant Thornton" w raporcie dla Ekstraklasy za zeszły rok, wyniosły one 16,1 milionów złotych. Kolejorz zdystansował zdecydowaną większość swoich konkurentów, sprzedając 15,1 tys. koszulek oraz 43 tys. szalików.

reklama

Lepsze wyniki od mistrzów Polski w Ekstraklasie osiągnęła tylko Legia Warszawa. Jej przychody z merchandisingu wyniosły aż 20,5 milionów złotych i udało się sprzedać między innymi 31,6 tys. koszulek oraz 26,8 tys. szalików.

"Wojskowi" byli niedoścignieni w kwestiach merchandisingu, ale kibice Lech Poznań i tak posiadali rekordowe wyniki w kontekście wsparcia swojej drużyny. Żaden klub nie zgromadził na swoich stadionach tak licznego grona kibiców w poprzednim sezonie PKO BP Ekstraklasy, co Lech Poznań. Na mecze Kolejorza przychodziło nieco ponad 29 tys. kibiców.

Najwyższe wyniki, jeśli chodzi o frekwencję na meczach Lecha Poznań odnotowano także przed telewizorami. Portal "Grant Thornton" informował w raporcie dla Ekstraklasy, że średnia oglądalność meczów Lecha w telewizji w poprzednim sezonie wyniosła 322 tysiące. W top 5 spotkań z największą oglądalnością, cztery z nich były rozgrywane z udziałem właśnie drużyny Nielsa Frederiksena. Rekord oglądalności padł w derbowym starciu z Legią Warszawa w 15. kolejce PKO BP Ekstraklasy przy Bułgarskiej. Mecz ten śledziło aż 1,5 miliona osób. Współpraca między Lechem, a jego kibicami układa się zatem fantastycznie w ostatnim czasie.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo